Vaken från min dvala

Bloggen har legat i dvala senaste veckan, för jag har liksom inte riktigt orkat. Har tre hektiska veckor framför mig, och har inte riktigt kommit in i det ännu.. Men det blir nog bra, och mitt liv kommer ju kännas dölugnt när dom här veckorna är över, minst sagt ;)
 
Men jag väcker bloggen nu igen, och gör det med en sneekpeak från portfolioplåtningen som ägde rum idag. Fina Knattis och hennes nya häst Quantas Ferro. En liten kille på 5år som inte alls hade tålamod eller lust att vara fotomodell idag, men trots det fick jag ett gäng bra bilder med mig hem! Så jag är ju nöjd iaf... tillskillnad från vad jag kan tänka mig att Knattis är, som fick rida runt i dyngsura ridbyxor efter en liten dampattack som Quantas hade, haha!
 
Hur snygga är inte dom här två egentligen?
Övartaggad bebishäst!

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fin häst!

2014-10-18 @ 22:10:46
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback