varmt té, tända ljus och ryggvärk

Tänkte bara vara en duktig flickvän och plocka ur diskmaskinen idag, innan jag åker iväg till ridningen ikväll... BIG mistake. Borde det inte komma gott utav att göra gott? Ehh.... jag tycker det! Menne nää, istället pajjade ryggen och jag fick släppa allt jag gjorde och slänga mig i soffan. 
 
Så här ligger jag och dricker té och väntar på att värktabletten ska börja verka, så att jag kan fixa klart i köket innan jag ska byta om från myskläder till ridkläder. Har en halvtimme på mig. Det enda bra som kom utav det här är att jag fick ett tillfälle att använda "muggarna" som Felix fick i månads-present av mig :) Eller ska jag kalla dom muggar..? glasmuggar..? Heh jag vet inte riktigt, men hur snygga är dom inte?! Fyra st. såna, en visp, stålsugrör och ursnygga glas-underlägg. Så nöjd :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback