Vilsen i livet

Fattar ni att det redan är oktober eller? Det märks iaf på alla knastrande löv under fötterna och den snörvlande näsan. 

Något jag känner av väldigt starkt just nu är att jag är lite vilse i livet. Medans alla andra traskar runt med världens målmedvetenhet, tvärsäkra på sin framtid. Då står jag där, kliar mig på huvudet och tänker eeeeh....? Alltså, ingenting innanför pannbenet. 

Jag vet inte vad jag vill "göra när jag blir stor" för helt seriöst, jag kan inte jobba i stall hela mitt liv för att jag trivs med det. Det funkar inte så! Tyvärr. Man behöver ju pengar för att överleva liksom, och det är ingen fräsig lön jag har... så...

Haha jag känner mig lite som när jag var liten, och bytte drömyrke stup i kvarten. Men okej jag är 21, stressad över framtiden samtidigt som jag känner lite YOLO. Typ. Allt löser sig tillslut, dagen jag slutar tro på det så är jag nog körd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback