When the lows are low.

Idag, min dag, är ingenting jag vill gå närmare in på. Jag har varit så trött och känslig, tappat humöret snabbt och tom suttit på toaletten o skakat för att jag var så upprörd. Men jag ska försöka skrapa av mig det och fortsätta den här dagen på ett bra sätt! Lättare sagt än gjort iof, för när man väl börjat trampa ner sig sådär en dag, så orkar man inte heller trampa sig uppåt igen. Känner bara just nu att jag inte orkar och verkligen behöver ett annat jobb.. Vill inte drämma in mig själv i väggen.
 
Ikväll så är det dock ridlektion, idag igen. Denna gång istället för en annan ryttare, troligtvis får jag Zetra idag. Tur det, behöver påminnas hur mycket jag älskar hästar och ridsporten, efter den här förjävliga dagen. När man inser att man tänker att man vill sluta med den här skiten pga ouppfostrade och hemska hästar.. det är inte rätt! Så ska det inte vara. Men förhoppningsvis kan Zetra skrapa av den känslan <3
Glädje

Kommentarer
Postat av: felliebellie

Hang in there <3 Jag är bara ett phonecall bort :D

2014-10-21 @ 20:27:39
Postat av: felliebellie

Hang in there <3 Jag är bara ett phonecall bort :D

Svar: :) <3
Marie Krüger

2014-10-21 @ 20:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback