Då kan det bara bli bättre

Hahah alltså dagens tävling. Vart ska jag börja?
 
Kan säga att jag inte gav mig själv dom bästa förutsättningarna, somna typ 4 och vakna försent varav min bästa pojkvän fick köra mig (Felix, läser du - du är BÄST!). Väl i stallet så mådde jag bara kass, alltså riktigt. Skulle knoppa men fick pausa efter var tredje knopp, haha, då är det inge bra. Hade guldmänniskor som hjälpte till, utan dom hade jag inte klarat det alls!
 
Innan jag hoppade upp så stod jag dubbelvikt, sämsta starten där, men pokerface on och jag gjorde mitt bästa iaf :P Hann bara rida ca 20 min, hade behövt iaf 35 min på framridningen... men vi gjorde det bästa av situationen och körde. Såg precis videon och det syns att jag inte var helt med, ser jättespänd ut osv men Makur var ändå väldigt fin tyckte jag :) 
 
Fick ändå ihop 64% och känner såhär - klarade vi det idag, med sämsta förutsättningarna... då kommer det gå grymt på lokaldressyren den 12e. TAGGA!
 
Haha orkar inte utvärdera så mycket mer, är helt slut och har legat o sovit 4h nu på dagen. Behövdes!
Bästa grannen var där och fotade, så hoppas på många fina bilder på Makur (för anar att jag inte kommer vara så fin... ) som jag kan visa er sen :)) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback