Oh, those girls just wanna have fun

Alltså den här låten kan man ju gå och sjunga på skoj när the party mode is on... men han tar den till en helt annan nivå. Liksom WOW, jag vill lyssna på den om och om! Hittade den när jag scrollade genom facebook mitt i rastlösheten, GRYM cover! Han har gjort klassikern till en helt annan låt, hands up till dom som gör sånt, och gör det snyggt! 
 
Killen heter Chase Holfeder, och gör en serie av sånger som han kallar "Major till Minor" vilket innebär att han tar en uppåt-låt och gör den till en mer sorglig. Vi alla älskar väl glada låtar, men vissa dagar sitter dom bättre när dom är lite low..
 
Tycker alla borde lyssna, jag rådiggar hans röst iaf!! Eeeh, finns den på spotify? ;) 
Update: Han finns på spotify! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback