Moffat chips med bestishestis

Det har varit en lång och trög dag, men ändå bra på sitt vis. Små saker, som att jobbhästen skötte sig på powerwalken idag och snällt gick över diket istället för att sikta, hoppa och landa på mig... Den lilla chokladbiten jag åt påväg till Exet som var snuskigt god... Att jag stod och delade mina pringels med Exet i stallgången, precis som förr i tiden. Vi älskar pringels han och jag!

Jo jag vill påstå att humöret ändå är väldigt bra, så bra det kan vara en trög tisdag :) jag håller tummar och tår för att det håller i sig veckan ut!
Det händer lite kul grejer denna vecka ändå, ser lite skräckslaget fram emot söndag speciellt! Men vill hålla lite på vad som sker då, tills på fredag. Spännande ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback