Visste ni att...

... jag har cycklat downhill? 2011 var det, och jag hängde med Felinda och hennes familj till Järvsö. Jag fick låna en cyckel och köra några åk. Det var något av det roligaste, läskigaste och häftigaste jag har gjort! Att susa fram genom skogen, flyga över guppen och njuta av den där frihetskänslan som sveper över en. Vilken adrenalinkick också, just där och då förstod man varför vissa utsätter sig för sånna galenskaper dagligen. Det är ballt!
 
Från början vågade jag inte testa egentligen, jag tycker inte om att cykla och jag tycker verkligen inte om sittlifter... Men jag är så glad att jag gjorde det!! Om jag fick chansen att göra det igen, skulle jag inte tveka en sekund. Jag vill susa fram genom skogen igen. Jag vill återuppleva den där känslans igen. Känslan av att våga, det slår all

Någon annan som testat cykla downhill? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback