Päronglass

Sådärja! *torkar händerna mot varandra* nu är jag klar för idag!... På jobben dvs. En relativt lugn dag och jag är på hyfsat bra humör, första gången den här veckan kanske :P jädrar den som förstör det alltså!

Resterande timmar på det här dygnet kommer gå åt till planering, troligtvis! Planering av skötarkursen på lördag, planering av fotograferandet, planering till huset och även planering för framtiden. Jobb och sånt tråkigt. Tänker göra lite listor.. dom är alltid bra! Måste även tvätta och bädda om sängen, mer kul sysslor!

Till det tänker jag äta päronglass med kolasås, bara för att jag varit så fruktansvärt sugen på det hela dagen. Jag tycker att det är okej att unna sig då och då, lite guldkant på en annars rätt tråkig onsdag :)

Kommentarer
Postat av: Sanna o Chiccan

Tröttheten talar när man kollar på bilden och man börjar le av skuggan på din laptop ifrån din handgest :P

Svar: Haha då e man trött!
Marie Krüger

2015-01-28 @ 23:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback