Strömavbrott

Tänkte vara duktig och blogga ordentligt när jag kom hem, men jag möttes av ett kolsvart hus utan ström. Jädra skit! Det är pga att dom bygger ut järnvägen hör precis där vi bor. Ironiskt egentligen, när jag bodde hemma så byggde dom på järnvägen där, och nu när jag bor här så bygger dom här. IRRITERANDE. Och varför kan man inte göra det som tvingar dom att stänga av elen, typ på dagen när det är ljust.. eller på natten när alla sover? Istället för när folk kommer hem och ska laga mat? 

// hungrig. 

Men ganska mysigt med tända ljus

Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

ååh din stackare!!

Svar: Men nu är ljuset tillbaka :D
Marie Krüger

2015-03-11 @ 21:04:14
URL: http://thegoldenyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback