Nattuggla

Sitter uppe om nätterna och fixar bilder... Eller pillar på telefonen. Eller som idag - målar. Någonting måste jag göra, dom nätter när jag inte kan sova. Är stressad och rastlös, det är en dålig kombo kan jag tala om! Just nu försöker jag bara få klart dom där jädra dressyrbilderna, har så mycket att fixa så min hjärna ställer ibland om till "skitsamma" och börjar med något nytt. Haha, ställde mig seriöst och diskade frivilligt, för att slippa dom där bilderna. Aldrig att jag tar på mig att fota en dressyrtävling, två dagar i rad, igen. (Så kommer jag säkert göra det iaf...) hoppning är lättare, där blir det typ 2-3 bilder/ekipage ;)

Ska få klart allt, och få igång resten av mitt liv efter det! Försöka iaf... haha. 
Älskar det här med att måla btw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback